InPost kontynuuje innowacje: Paczkomat Pro, Inpost Izi i Inpost Pay

inpost paczkomat
Paczkomat InPost (fot. InPost)

InPost, czołowy gracz na polskim rynku e-commerce, kontynuuje swoje innowacyjne podejście do usług logistycznych, planując wprowadzenie trzech nowych usług: Paczkomat Pro, InPost Izi oraz InPost Pay.

Paczkomat Pro – kolejny krok naprzód

Paczkomat Pro to nowy projekt zarejestrowany jako znak towarowy przez InPost. Szczegóły na temat tej funkcji są na razie utrzymane w tajemnicy, ale wiadomo, że nowość zostanie wdrożona w najbliższym czasie. Według klasyfikacji nicejskiej, znak towarowy Paczkomat Pro obejmuje “metalowe skrzynki, pojemniki i kontenery służące do sortowania; urządzenia automatyczne zawierające skrytki pocztowe; urządzenia elektroniczne zawierające skrytki pocztowe służące do przyjmowania, sortowania i wydawania paczek oraz usługi kurierskie”.

paczkomat pro

InPost Izi i InPost Pay to nowe usługi InPostu

InPost Pay i InPost Izi to kolejne zarejestrowane znaki towarowe InPostu. Znamy już nieco szczegółów dotyczących InPost Pay, która ma być nową usługą płatniczą firmy. Celem tej usługi jest ułatwienie klientom regulowania należności za zakupy zamawiane do paczkomatu za pomocą własnego narzędzia. Wdrożenie InPost Pay to kolejny krok firmy w stronę pełnej integracji e-commerce, łączącej proces zakupu z płatnościami i dostawą. Z drugiej strony, szczegóły dotyczące InPost Izi są na razie utrzymane w tajemnicy. Firma nie chce się spieszyć z wdrożeniem niedopracowanych funkcjonalności, ponieważ obawia się utraty renomy brandu.

Z oczywistych powodów nie mogę powiedzieć niczego więcej na temat naszej usługi. Ze swojego doświadczenia, jako osoby która miała okazję już z niej skorzystać mówię, że to będzie prawdziwa rewolucja, jeżeli chodzi o sposób kupowania na stronach internetowych z wykorzystaniem dostawy InPostu.

– mówił Rafał Brzoska

Ekspansja na rynek międzynarodowy

Obecnie InPost posiada 29 765 urządzeń Paczkomat w całej Europie, w tym 20 000 w Polsce, co czyni ją liderem w tej dziedzinie na kontynencie. Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPostu, podkreśla, że plany ekspansji nie kończą się na tych liczbach. Firma nadal będzie rozwijać swoją sieć, zarówno w Polsce, jak i za granicą, aby sprostać rosnącemu popytowi na usługi Paczkomat.

Źródło: dlahandlu.pl

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!