Strona główna Aktualności Spotify wykorzysta podcasty, aby wejść na rynek telewizyjny

Spotify wykorzysta podcasty, aby wejść na rynek telewizyjny

-

Ze Spotify korzystam od 2012 roku, a gdzieś od 2016 roku regularnie wykupuje konto premium. Od jakiegoś czasu aplikacja pozwala na odsłuch podcastów, choć robi to – przynajmniej według mnie – niezbyt udolnie. Jak się jednak okazuje, Szwedzi chcą wykorzystać podcasty jako furtkę na rynek telewizyjny i filmowy.

Podcasty Spotify jako seriale?

Spotify chce dalszego rozwoju i swoją przyszłość wiąże z podcastami. Nikt jednak nie spodziewał się, że Szwedzi nawiążą współpracę z Chernin Entertaiment, które znane jest z wielu produkcji filmowych. Skąd ta współpraca? Otóż Spotify chce zekranizować podcasty znajdujące się w aplikacji. Umowa obejmuje ponad 250 ekskluzywnych produkcji, z których zostaną wykonane dzieła do odtworzenia na telewizorach.

Warto przeczytać: W Spotify pojawią się podcasty wideo!

Partnerstwo z Chermin Entertaiment ma być budowane w oparciu o znane już produkcje, które po prostu zostaną przeniesione do świata telewizji. Już wiemy, że powstanie seria bazująca na podcaście The Clearing. Co prawda, tworzenie podcastów nie wymaga ogromnego nakładu finansowego i w zasadzie może to robić każdy z nas – do tego wystarczy mikrofon i komputer oferujący przeciętną wydajność. Przedsiębiorstwo uważa jednak, ze warto przenosić treści z podcastów do świata telewizji. Współpraca ma przynieść korzyści dla obu stron, a nam nie pozostało nic innego jak czekać na filmy i seriale na bazie podcastów.

Będziecie oglądać filmy i seriale na bazie podcastów? Dajcie znać w komentarzu!

ŹródłoSpotify

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej