Mobvoi czyli firma produkująca zegarki TicWatch szczyci się swoją ścisłą współpracą z Google. Po ostatniej aktualizacji pojawił się problem – płatności bezprzewodowe przestały działać… Dlaczego? Będziemy musieli poczekać na wyjaśnienie tudzież naprawę tego błędu przez producenta.
Zegarki TicWatch mają problem z płatnościami
Po ostatniej aktualizacji systemowej na sprzętach firmy Mobvoi pojawił się problem – podczas dodawano czy chęci płatności kartą ukazywał się komunikat – nie udało się skonfigurować płatności w sklepach. Z tym oto problem zmalało się wiele użytkowników. Jak one wyglądały? Zobaczcie sami na zrzutach ekranu zamueszcsonych poniżej:
Sprawdź też: Zegarek o dwóch twarzach, czyli recenzja TicWatch Pro 3
Po kilku dniach braku funkcjonowania tej opcji producent postanowił wziąć się za sprawę i rozwiązać problem. Od wczoraj sprzęt znów zaczął w pełni działać – wystarczy usunąć, po czym ponownie dodać naszą kartę bankową. Wydaje się to być bardzo trywialny kłopot, jednakże większość z nas przesiada się na płatności mobilne – a niedziałający zegarek to brak możliwości ich użycia. Całe szczęście sprawa została rozwiązana, a posiadacze TicWatch’y znów mogą spać spokojnie…
Jesteście posiadaczami sprzętu od Mobvoi? Spotkaliście się z tym problemem? Dajcie znać w komentarzach!
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!