Listopad to nie jedynie chiński Dzień Singla. W Indiach szał zakupowy miał miejsce podczas Diwali czyli hinduistycznego święta światła, które miało miejsce 7 listopada. Xiaomi dni te zaliczyło do wyjątkowo udanych!

Rekord pobity podczas Dnia Singla

Plan Xiaomi na 11 listopada był prosty – sprzedać urządzenia o łącznej wartości 4,5 miliarda juanów (około 646 milionów dolarów). Cel ten został zrealizowany z nawiązką. W ciągu 24 godzin podczas Dnia Singla konsumencie zakupili sprzęt chińskiego giganta o łącznej wartości 5,2 miliarda juanów (około 747 milionów dolarów). Wynik ten jest najlepszym w historii.

Tak rewelacyjna sprzedaż przełożyła się na na zwycięstwo, w ilości sprzedanych sztuk, w aż 72 kategoriach. Na platformie Tmall Mi MIX 3 był najpopularniejszym smartfonem w budżecie 3000-4000 juanów, w przedziale 2000-3000 juanów prym wiódł Mi 8, a jego słabszy brat, Mi 8 Lite, podbił serca użytkowników szukających telefonów w budżecie 1000-2000 juanów i to zarówno na Tmall oraz Suning. Smartfony to jednak nie jedyne produkty w portfolio chińskiego giganta. Ogromną popularnością cieszyły się także telewizory, a także oczyszczacze powietrza, opaski Mi Band 3, wszystkie generacje odkurzaczy Xiaomi oraz elektryczna hulajnoga Mi 365 Electric Scooter.

mi 8 lite
Xiaomi Mi 8 Lite

Indie kochają Xiaomi

Wynik, który gigant z Państwa Środka osiągnął w swoim rodzimym kraju robi wrażenie, ale Chiny pozostają daleko w tyle za Indiami i ich świętem Diwali. Portal Amazon India sprzedał łącznie 6 milionów sztuk smartfonów firmy Xiaomi. Większością z nich był model Redmi 6A, który został najlepiej sprzedającym się produktem w całym sklepie. Co więcej całe TOP 10 telefonów zostało zdominowane przez urządzenia chińskiego giganta. Kolejnym smartfonem, którego sprzedaż szła wyjątkowo dobrze jest Redmi Note 5 Pro. Model ten był najczęściej wybieranym urządzeniem mobilnym w sklepie Flipkart. Ogromną popularnością cieszyły się także akcesoria z całego ekosystemu Mi (w tym opaski, zegarki, powerbanki, oczyszczacze itd), które sprzedały się w liczbie 2,1 miliona sztuk.

To jeszcze nie wszystko. Podczas Diwali sprzedano 400 000 sztuk telewizorów Mi TV. Robi wrażenie prawda? Łącznie wartość wszystkich sprzedanych produktów przekroczyła miliard dolarów. I to zaledwie w 24 godziny. Jest czego zazdrościć.

Kupiliście któreś z urządzeń Xiaomi podczas Dnia Singla?
Podzielcie się informacjami o swoich zakupach w komentarzach!