wszystko.pl ma walczyć z Allegro. Za platformą stoi wielka firma

Portal wszystko.pl
Portal wszystko.pl

Allegro doczeka się kolejnego konkurenta. Tym razem mowa o wszystko.pl, gdzie prowizje od sprzedaży mają wynieść… 0%. Start platformy już za miesiąc!

wszystko.pl kusi przede wszystkim sprzedawców

Nie ma co wątpić w dominację Allegro – jest to wręcz hegemon na naszym rynku, a nawet wielcy, zagraniczni konkurenci w postaci eBaya czy Amazonu nie potrafili zaszkodzić tej pozycji. Ale może jednak mocna konkurencja przyjdzie od wewnątrz? Rękawice rzuca firma Comarch, która przygotowała platformę wszystko.pl.

Platforma ruszyła już w połowie grudnia 2022 roku, ale tylko wybrani mogli z niej korzystać – chociażby pracownicy Comarchu i członkowie ich rodzin. W marcu dołączyli do nich sprzedawcy, którzy mogli założyć i zweryfikować swoje konto. Natomiast główny start platformy odbędzie się już 29 czerwca 2023 roku i na dzień dobry dostępnych tam będzie kilka milionów ofert.

Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności.

Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne.

Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl

Interfejs platformy ma być intuicyjny, bez uczucia przeładowania, co – według mnie – jest ogromną zaletą. Na przykład Allegro prezentuje wyniki w sposób trafny i przejrzysty, a taki Amazon przeładowuje użytkownika contentem i dziwnie dopasowanymi ofertami.

wszystko.pl
wszystko.pl

Początkowo serwis będzie dostępny poprzez przeglądarkę internetową, ale twórcy mają w planach stworzenie dedykowanej aplikacji mobilnej. Główną zaletą platformy ma być, dla sprzedawców, 0% prowizji, a także brak opłat za wystawianie aukcji i utrzymywanie konta. Pojawią się też darmowe metody promocji produktów i inne, atrakcyjne pakiety marketingowe. Nie zabrakło wsparcia dla takich usług jak BaseLinker czy Comarch ERP. Platforma wystawia też API.

Start już niedługo. Czekacie? Dajcie znać w komentarzu!

Źródło: Informacja prasowa, Tabletowo

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!