Banki Spółdzielcze dla dzieci: wchodzi konto SGB Junior!

(SGB)
(SGB)

Banki Spółdzielcze otwierają się na niepełnoletnich klientów. Już w grudniu udostępniona zostanie usługa SGB Junior pozwalająca zakładać konta bankowe osobom młodszym, nawet poniżej 13. roku życia.

SGB Junior

Banki Spółdzielcze rozpoczynają pilotaż nowej oferty, która jest skierowana do nastolatków oraz dzieci. O co chodzi? O możliwość założenia konta bankowego osobom nawet poniżej 13. roku życia. Wśród funkcji instytucja wymienia specjalne wzory kart płatniczych VISA i Mastercard, opcję skorzystania z BLIKA czy też kompletny brak opłat za prowadzenie konta i karty. Co ważne, bank zapewnia przemianę konta na “Takie konto proste” po osiągnięciu pełnoletności.

Nowa usługa jest skierowana nie tylko do najmłodszych, ale też ich rodziców chcących wprowadzić swoje pociechy w świat bankowości. Co ważne, z kontem bankowym ma współpracować aplikacja mobilna, która zapewnia kontrolę nad finansami i wydatkami dzieci.

Rodzic będzie mógł:

  • podejrzeć saldo rachunku,
  • śledzić historię transakcji,
  • zarządzać limitami dla kart i BLIKA,
  • akceptować przelewy dla dzieci poniżej 13 roku życia.
(fot. SGB)
(fot. SGB)

Warto dodać, że Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczyna pilotaż nowej oferty, gdzie nowość będą testować pracownicy SGB oraz ich rodziny. Aplikacja do klientów trafi 15 grudnia.

Nie ukrywam, że jesteśmy podekscytowani tym wdrożeniem (…). Z jednej strony jest to kolejny, bardzo ważny element naszej strategii, a z drugiej początek fascynującej podróży w nieznane. Wierzymy, że młodzi ludzie dostrzegą w ten sposób bank lokalny. Ten „ich” bank, położony całkiem blisko, przyjazny, nowoczesny, napędzany przez lokalną społeczność i sprzyjający jej rozwojowi. Dla nas to również wejście w zupełnie nowy segment odbiorców – inna musi być komunikacja usług, inna oferta, nietuzinkowe i pełne zaskoczeń propozycje. Młodzi są bardzo wymagający, ale chcę zapewnić, że Banki Spółdzielcze SGB sprostają tym wymaganiom.

Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA.

Instytucja dodaje, że planuje wprowadzić kolejne funkcje. Na liście widnieją takie pozycje jak prośby o przelewy BLIK, skarbonki, doładowania telefonu czy e-vouchery.

Źródło: SGB

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!