Cyberpunk 2077 z aktualizacją do wersji 1.31. Co poprawiono?

cyberpunk 2077

Pomimo pewnych wpadek, CD Projekt RED dalej wierzy w swój projekt i nie odpuszcza. Dlatego też Cyberpunk 2077 doczekał się już kolejnej aktualizacji – tym razem do wersji 1.31. Co nowego dodano/poprawiono?

Cyberpunk 2077 1.31

Jak się okazuje, właśnie została wydana aktualizacja do Cyberpunka 2077. Nie jest ona aż tak spora, dlatego też oznaczono ją jako odnogę wersji 1.3. Dedykowana ona jest wszystkim platformom i trafiła już na PC, konsole i Google Stadia. No dobra, ale co zmieniono? Oto lista.

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w momencie ulepszenia przedmiotu ze znacznikiem zadania podstawowa wersja tego przedmiotu nie znikała z ekwipunku.
  • Naprawiono błąd, przez który atuty szybkości przeładowywania broni spowalniały czas przeładowania.
  • Poprawiono wysokość skoku ładowanego.
  • Dostosowano szybkość, z jaką wrogowie wykrywają skradanie się w zależności od poziomu trudności gry.
  • V nie będzie się już zacinać w animacji spadania w trakcie wypadku motocyklowego, posiadając atut „Jak skała”.

Zadania i otwarty świat

Bezład

  • Naprawiono błąd, przez który Judy nie pojawiała się w swojej furgonetce na Jig-Jig Street.

Wyboista droga

  • Naprawiono błąd, przez który Thorton Galena „Rattler” nie pojawiał się w obszarze zadania.
  • Thorton Galena „Rattler” nie będzie już niewrażliwy na obrażenia po wykonaniu zadania.

Do krwi

  • Naprawiono błąd, przez który zadanie odnawiało się na celu cel „Udaj się na finałową walkę” w zapisach zrobionych na wersji 1.22.

Nie mów Saulowi

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel „Poczekaj na nomadów” wyświetlał się na ekranie jeszcze długo po przybyciu na skrzyżowanie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z nomadami w celu ustalenia planu.

Zawsze wiatr w oczy

  • Naprawiono błąd, przez który samochód gracza blokował się między blokadą a barierką, co uniemożliwiało powrót do samochodu i blokowało postępy.

Efekty wizualne

  • Naprawiono błąd, przez który drogi po opadach deszczu nie wyglądały na mokre, co było wynikiem trwających prac nad systemem mokrych nawierzchni. W 1.31 mokre powierzchnie powinny wyglądać bardziej szczegółowo niż przed wystąpieniem problemu.
  • Usunięto włosy i/lub brwi w przypadku, gdy wyłączono ich widok we wcześniejszych wersjach gry.
  • Naprawiono błąd, przez który strzał z broni typu Tech wywoływał chwilowe oślepiające światło.
  • Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, przez który Carol brakowało tabletu lub siedziała w powietrzu podczas scenki.

Interfejs

  • Przywrócono brakujące opisy Przegrzania i Krótkiego spięcia we wskazówkach hacków.
  • Przywrócono brakujące opisy modyfikacji ubioru: Backpacker, Resist!, Osmosis i Tancerz.

Inne

  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli odebrać w grze nagrody za rejestrację w związku z problemem: „Wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Spróbuj później”.

Konsole

  • [PlayStation] Optymalizacja pamięci kart graficznych.

Nadal jednak gracze oczekują wydania wersji gry na konsole next-gen. Zgodnie z ujawnionymi planami, ta ma pojawić się jeszcze w tym roku. Mamy już wrzesień, więc CD Projekt RED ma coraz mniej czasu.

Źródło: Cyberpunk 2077

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!