Stokrotka to kolejna sieć supermarketów w Polsce, która postanowiła wystartować z własną aplikacją mobilną. Nazywa się ona Nasza Stokrotka i oferuje zbieranie płatków.
Nasza Stokrotka – aplikacja mobilna lubelskiej sieci marketów
Stokrotka dołączyła do grona marketów, które oferują własną aplikację mobilną. Zapowiedzi jednak mogliśmy dostrzec już kilka tygodni temu, bowiem w kasach samoobsługowych pojawiła się opcja wpisania numeru karty lojalnościowej. Od kilku dni natomiast faktycznie aplikację możemy zainstalować na urządzeniach mobilnych.
Nasza Stokrotka, bo tak nazywa się program, jest dostępny zarówno na Androida, jak i iOS-a. Podczas rejestracji aplikacja zapyta nas o numer telefonu oraz imię. Do naszego konta zostanie również przypisana karta lojalnościowa. Całe szczęście, jej numer jest stały, a więc spokojnie możemy sobie ją dodać do oddzielnych aplikacji, na przykład Catima.
Podobnie jak w przypadku chociażby Żabki, tak i tutaj zbieramy punkty. Nazwane one zostały płatkami i przelicznik jest całkiem prosty – każde wydane 10 złotych na zakupy to 1 płatek. A co można zrobić z płatkami? Wymienić na przeróżne kupony zniżkowe! Na przykład wydając 20 płatków możemy otrzymać opcję zakupu kawy Lavazza 250g za 9,99 zł czy napój Black za 49 groszy.
W aplikacji znajdują się również jednorazowe kupony, które należy najpierw aktywować (podobnie jak w Lidl Plus). Niektóre promocje są dostępne bez aktywacji kuponu, ale tylko dla posiadaczy aplikacji. Program informuje nas również o akcjach naklejkowych (które wcześniej były jedyną formą programu lojalnościowego), dostarcza nam aktualne gazetki z promocjami oraz informuje o godzinach otwarcia ulubionej placówki “Stokrotka”.
Aplikację przy kasie możemy aktywować dwojako. Pierwszy sposób to zeskanowanie kodu kreskowego (kasy klasyczne zostały wyposażone w specjalne czytniki na wzór tych znanych nam ze sklepów Lidl). Inną drogą jest podanie numeru telefonu, który to właśnie przypisaliśmy do swojego konta podczas rejestracji.
Źródło: własne, Stokrotka
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!