Zaledwie kilka dni temu pisaliśmy o tym, że Revolut na świecie ma już ponad 3 mln użytkowników, a już przedstawiciele firmy informują nas o tym, że ćwierć miliona pochodzi z naszego kraju. Muszę przyznać, że sam mocno staram się promować tę świetną usługę.
Revolut w Polsce
Z aplikacji korzystam już prawie 2 lata, a pierwszy raz usłyszałem o niej 3 lata temu. Bardzo cieszy fakt, że usługa ta rozwija się tak dynamicznie, gdyż może jej popularność da do myślenia tradycyjnym instytucjom finansowym, że czas na zmiany i jeśli chcą zachować klientów, to muszą się bardziej postarać.
Dzisiaj polski oddział firmy podzielił się najświeższymi statystykami dotyczącymi użytkowania kart Revolut przez Polskich użytkowników. Jak zapewne się domyślacie, zdecydowany prym wiodą tutaj zakupy w chińskich sklepach, takich jak Aliexpress, GearBest i Banggood (w połączeniu z PayPal). Duża ilość osób podpina swoje karty także do płatności Allegro, by jeszcze wygodniej realizować płatności w tym serwisie.
Na gwałtowny wzrost w ostatnim czasie (10 000 użytkowników w ciągu ostatniego tygodnia) zakupowe “święta”. Sam Black Friday spowodował 15% wzrost aktywności użytkowników i założenie 4000 nowych kart ze zmiennym numerem w ciągu jednego dnia. W sumie w Polsce z tej usługi korzysta ponad 250 000 osób, które w samym tylko październiku wygenerowały 100 milionów Euro obrotu.
Oczywiście internetowe zakupy to nie wszystko – usługa jest bardzo wygodna jeśli wyjeżdżamy za granicę. Nie musimy się bowiem obawiać o zagraniczne kursy walut, gdyż Revolut oferuje bardzo niską (prawie znikomą) prowizję za dynamiczne przewalutowanie podczas płacenia kartą w innych krajach (nawet jeśli nie wymieniliśmy wcześniej danej waluty).
Revolut udowodnił, że nie jest jedynie towarzyszem zagranicznych podróży. Po wakacjach nasz wzrost napędza bezpieczeństwo transakcji wykonywanych z pomocą kart wirtualnych ze zmiennym numerem. Nikt nie chce by dane jego karty krążyły gdzieś po Internecie. Takiej funkcjonalności do bezpiecznych zakupów w sieci nie oferuje dziś w Polsce nikt inny
– mówi Karol Sadaj, Country Manager Revolut w Polsce.
I właśnie z okazji takiego wzrostu i trwających okazji zakupowych, Revolut przygotował Cyber Monday Week. Do 2 grudnia (niedziela), do północy, użytkownicy, którzy mają już konto w aplikacji, a nie zamówili jeszcze fizycznej karty (nigdy), będą mogli zrobić to za darmo (wysyłka karty fizycznej, jeśli posiada się już wirtualną kosztuje 25 zł w normalnym przypadku). Dodatkowo zachęcamy do rejestracji nowe osoby, które także mogą otrzymać darmową kartę po rejestracji konta – standardowo wysyłka pierwszej karty kosztuje 9 zł.
Mamy tutaj użytkowników tej usługi? Do czego najczęściej wykorzystujecie kartę Revolut?
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!