InPost wprowadza szybkie zwroty w aplikacji

inpost aplikacja paczkomat
(fot. InPost)

InPost informuje, że w aplikacji została uruchomiona właśnie nowa usługa. Są to szybkie zwroty. By zwrócić paczkę dostarczoną do paczkomatu nie trzeba będzie już generować i drukować etykiety zwrotnej ani nawet wchodzić na stronę internetową.

Szybkie zwroty w aplikacji InPost Mobile

Klient będzie mógł zwrócić paczkę zaraz po jej odebraniu, a paczkomat, w jakim tego dokona może być dowolny. Jak podaje InPost, cały proces jest intuicyjny i prosty, a użytkownik aplikacji ma w niej możliwość śledzenia drogi powrotnej przesyłki.

Proces zwrotu przesyłki w aplikacji InPost Mobile jest całkiem prosty. Odbiorca paczki powinien wybrać przycisk “Zwróć”. Przesyłkę do zwrotu można wybrać z listy przesyłek albo poprzez sekcję “Wyszukaj sklep” – trzeba tam wpisać nazwę sklepu, do którego chce się zwrócić towar, ale należy pamiętać, że nie wszystkie sklepy oferują taką usługę. W kolejnym kroku wypełnia się dane zwrotu i klika “Zwróć przesyłkę”. Będzie to koniec procedury i użytkownik otrzyma kod zwrotu w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail. Część zwrotów będzie jednak wymagała akceptacji przez sklep, wtedy należy na nią poczekać. Na pudełku należy napisać kod zwrotu oraz usunąć starą etykietę. By umieścić paczkę zwrotną w paczkomacie można zeskanować kod QR z aplikacji lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie maszyny.

Źródło: cashless.pl

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!