Hitman 3 to zdecydowanie jedna z najciekawszych gier, w jakie aktualnie możemy sobie pograć. Jak się okazuje, przyszły patch ma wprowadzić obsługę Ray Tracingu.
Hitman 3 będzie ładniejszy
Przyznam szczerze, że Hitman jest grą, o którejś kiedyś coś słyszałem, ale nie miałem okazji zagrać. Aż do momentu rejestracji w usłudze Google Stadia, gdzie Hitman był dostępny dla użytkowników Premium. Długo tam grałem w ten tytuł, jednak później zakupiłem Xboxa i zrezygnowałem ze Stadii. Jednak jakiś czas temu Hitman 3 trafił do Xbox Game Pass i od tamtej pory gram niemalże tylko w tę grę. Na padzie gra się świetnie, a Hitman 3 wygląda po prostu dobrze.
Ale Hitman 3 będzie wyglądał jeszcze lepiej. Patch 3.110 doda także obsługę adaptacyjnej technologii supersamplingu, w tym AMD FidelityFX Super Resolution 1.0 i Nvidia DLSS. Co ciekawe, IO Interactive zaleca włączenie FSR lub DLSS kiedy chcemy korzystać z Ray Tracingu. Dlaczego?
Minimalne wymagania sprzętowe do uruchomienia gry w rozdzielczości Full HD z włączonym supersamplingiem i średnią jakością odbicia Ray Tracingu, obejmują GeForce RTX 2060 Super lub Radeon RX 6600 XT oraz procesor Intel Core i5-10600K lub AMD Ryzen 5 5600X. A no i nie zapomnijmy o wymaganych 8 GB RAM-u, ale to aktualnie standard. To są wysokie wymagania.
Ale jak zechcemy podbić rozdzielczość do 1440p oraz włączymy wysoką jakość odbicia, to powinniśmy mieć GeForce RTX 3070 lub Radeon RX 6900 XT oraz procesor Intel Core i7-10700K lub AMD Ryzen 7 5800X i co najmniej 16 GB pamięci RAM.
Aktualizacja 3.110 do gry Hitman 3 pojawi się już niedługo, dokładnie 24 maja 2022 roku. Warto dodać, że do uruchomienia nowych funkcji, potrzebne mogą być najnowsze sterowniki do karty graficznej.
Źródło: TechSpot
Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!