Hitman 3 dostanie aktualizację ze wsparciem dla FidelityFX i DLSS

Hitman 3 na Xbox Series S
Hitman 3 na Xbox Series S

Hitman 3 to zdecydowanie jedna z najciekawszych gier, w jakie aktualnie możemy sobie pograć. Jak się okazuje, przyszły patch ma wprowadzić obsługę Ray Tracingu.

Hitman 3 będzie ładniejszy

Przyznam szczerze, że Hitman jest grą, o którejś kiedyś coś słyszałem, ale nie miałem okazji zagrać. Aż do momentu rejestracji w usłudze Google Stadia, gdzie Hitman był dostępny dla użytkowników Premium. Długo tam grałem w ten tytuł, jednak później zakupiłem Xboxa i zrezygnowałem ze Stadii. Jednak jakiś czas temu Hitman 3 trafił do Xbox Game Pass i od tamtej pory gram niemalże tylko w tę grę. Na padzie gra się świetnie, a Hitman 3 wygląda po prostu dobrze.

Ale Hitman 3 będzie wyglądał jeszcze lepiej. Patch 3.110 doda także obsługę adaptacyjnej technologii supersamplingu, w tym AMD FidelityFX Super Resolution 1.0 i Nvidia DLSS. Co ciekawe, IO Interactive zaleca włączenie FSR lub DLSS kiedy chcemy korzystać z Ray Tracingu. Dlaczego?

Minimalne wymagania sprzętowe do uruchomienia gry w rozdzielczości Full HD z włączonym supersamplingiem i średnią jakością odbicia Ray Tracingu, obejmują GeForce RTX 2060 Super lub Radeon RX 6600 XT oraz procesor Intel Core i5-10600K lub AMD Ryzen 5 5600X. A no i nie zapomnijmy o wymaganych 8 GB RAM-u, ale to aktualnie standard. To są wysokie wymagania.

Hitman 3 na Xbox Series S
Hitman 3 na Xbox Series S

Ale jak zechcemy podbić rozdzielczość do 1440p oraz włączymy wysoką jakość odbicia, to powinniśmy mieć GeForce RTX 3070 lub Radeon RX 6900 XT oraz procesor Intel Core i7-10700K lub AMD Ryzen 7 5800X i co najmniej 16 GB pamięci RAM.

Aktualizacja 3.110 do gry Hitman 3 pojawi się już niedługo, dokładnie 24 maja 2022 roku. Warto dodać, że do uruchomienia nowych funkcji, potrzebne mogą być najnowsze sterowniki do karty graficznej.

Źródło: TechSpot

Chcesz być na bieżąco? Śledź ROOTBLOG w Google News!